Kracht van eenvoud

Kracht van eenvoud

zaterdag 2 mei 2015

Website

De website is vernieuwd!

Projecten/workshops en ander leuk nieuws zal hierop vermeld worden.

Nieuwsgierig?......Om de website te bekijken klik je hier.......




Op 23 April hebben we de eerste workshop "kalkverf en meer" achter de rug, samen met de enthousiaste deelnemers maakte het een tot een gezellige en zeer geslaagde dag!
 

Heb je deze dag gemist?
De volgende workshop staat gepland op donderdag 21 Mei, heb je interesse? mail dan naar info@hamsmade.nl


Ook willen we de volgers bedanken, de teller staat op 91, en bij 100 volgers verloten we het Hoffz foto lijstje, wil je ook kans maken? volg dan het blog en laat een berichtje achter.




                                      Graag tot ziens bij Hamsmade!

20 opmerkingen:

  1. Super leuk!! Ik zal eens kijken of ik dan kan..

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi is de site geworden; geeft echt jullie sfeer weer!
    Doe graag mee met de give away :-)
    Groetjes, Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo jammer dat het hier niet in de buurt is! De site is mooi geworden, de sfeer geeft goed weer waar het voor staat.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie site!
    en ik ding graag mee naar het fotolijstje.
    Fijne zondag.

    groetjes, Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik was al volger maar wil ook wel kans maken op het Hoffz fotollijstje hoor!

    Groetjes,
    Sanny (sanny's life)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jullie website is mooi geworden, geeft helemaal jullie sfeer weer. Ik volg jullie al een poosje vanwege deze mooie sfeer op jullie foto's en doe graag mee met de give away van het fotolijstje.

    Groetjes Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wil heel graag meedoen voor het foto lijstje!!..leuk !!?,..nu gauw in je shop kijken ...fijne zondag liefs Ria...x!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Had hem al geien, en ziet er super uit. Geeft meteen de sfeer waar ik zo van hou, en wil Weel een kansje wagen voor dat lijstje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben ook al volger, maar wil ook heel graag kans maken of het Hoffz fotolijstje..
    Wie niet waagt, wie niet wint zeggen ze toch!

    Marina.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk, ik doe graag mee voor het mooie Hoffz fotolijstje.
    Leuke website trouwens en wat een gave stoere items verkopen jullie !!!

    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jullie site is prachtig geworden, zit goed in elkaar en werkt makkelijk, FB-volger was ik al...en ja... ik doe heeeeeel graag mee voor dat schitterende Hoffz-fotolijstje!
    Veel liefs, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. En ik was een van de deelnemers van de eerste workshop kalkverven. Leerzaam, leuk, inspirerend, gastvrijen gezellig in jouw prachtige huis, Miranda. Al met al de moeite waard om in een mooi fotolijstje van Hoffz in te lijsten... Hartelijke groet van Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige foto's weer....die kandelaar........de sfeer in huis......om in te lijsten zo mooi!

    Fijne avond

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jullie sfeer vind ik helemaal geweldig.....
    Mooi sober en stoer....
    Ook de foto's zijn altijd heel sfeervol....

    liefs, Marjan


    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige sfeer. Ik heb mij volgens mij al aangemeld voor het hoffz lijstje, maar ik weet het niet zeker. Dus nogmaals...ik doe heeel graag mee!
    Liefs Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een geweldige sfeer 😍, verveelt nooit.........
    Ik wil ook graag mee loten voor het hoffz fotolijstje!
    Fijn weekend.

    Liefs, Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie sfeer...
    Ik volg de blog nu en ik waag een poging en loot graag mee voor het Hoffz fotolijstje.
    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik dacht ik wordt nummer 100, maar zie dat ik al was aangemeld... Ik doe wel graag mee voor het fotolijstje...

    Groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een hele mooie sobere sfeer! Daar houd ik zo van! Mooie foto's en ik zou graag mee willen doen voor het prachtige fotolijstje... Ik heb alleen zelf geen blog, of is dat niet erg? :-)

    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Doe graag mee en ga je vanaf nu zeker volgen......

    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen